Tuesday, July 05, 2011

New Arrival


A. Bunny

Sizes :
18 - 24 mthsSOLD
2 years - SOLD
  3 years  
4 years
5 years
6 years
Price : RM 25



B. Milk and Cookies

Sizes :
  18 - 24 months  
  2 years  
  3 years  
4 years
5 years
6 years
Price : RM 25


C. Shark

Sizes :
18 - 24 mthsSOLD
2 years - SOLD
  3 years  
4 years - SOLD
5 years
6 years
Price : RM 25




D. George Taxi Boy (Set)

Sizes :
3 months
6 months
12 months
18 months - SOLD
24 months 
 Prizes : RM 45







E. George Flowery Girl (Set) 

Sizes : 
12 - 18 months 
18 - 24 months  : 2 sets
2 -3 years  
3 - 4 years
 Price : RM 50 


Sebarang pertanyaan boleh emailkan ke  : uchee83@gmail.com 

Friday, May 27, 2011

SALE!!!

Kod : GR 008
Price : RM 21.00 RM 17.00

Sizes Available :
12-18 mths


Kod : GR 007
Price : RM 21.00 RM 17.00

Sizes Available :
18-24 mths


Kod : GR 006
Price : RM 21.00 RM 17.00

Sizes Available :
3-6 mths

18-24 mths



Kod : GR 005
Price : RM 21.00 RM 17.00

Sizes Available :
6-12 mths

 Kod : GR004
Price : RM 23.00 RM 17.00

Sizes Available :
6-12 mths
18-24 mths
 
 


Kod : GR 001
Price : RM 23.00 RM 17.00
 
Sizes Available : 
6-12 mths
18-24 mths


Postage : E/M : RM 6, W/M : RM 9 (for 1-2 items only)
Inquiries : uchee83@gmail.com

Sunday, May 22, 2011

Odd Numbers

Mama : Satuuuu...
Zuyyin : Tigaaaaa.... Liiimmmmaaaaa....


Hoh...Mane nombor genapnyeee??

Sunday, May 15, 2011

Mother's Day

Sedar tak sedar dah 2 kali saye sambut hari ibu.Rase lain sebab 2 taun lepas saye masih lagi bujang, skrg saye dah ade 2 orang yang paling saye sayang, suami dan anak saye. :)

Sedar tak sedar juge anak saye semakin membesar dengan keletahnye yang kadang2 mencuit hati, kadang2 kena banyak sabo gak..hehe.Bile tgk die bermain sorang2 rase macam nak bagi adik pulak (senyum kamben...eceh).

Minggu lepas kami beli kolam untuk Zuyyin, tapi sebab kesuntukan mase, babah janji minggu ni babah nak teman Zuyyin main air. Entah macam mane, Zuyyin paham pulak maksud kolam? Mase babah kat luar isi air, Zuyyin dah siap tunjuk tangan ke luar..dah besar dah anak mama ni.

Babah melayan Zuyyin



Anak kebanggaan mama dan babah

Satu perkara lagi yang buat mama bangga dengan anak mama ni bile dah pandai ajuk mama, atuk, opah n babah solat.Zuyyin boleh berdiri tegak, duduk antara dua sujud tapi kaki lipat belakang la hehe...pastu rukuk' tapi punggung tonggek ke atas..boleh qiam n mulut kumat-kamit macam tahu ape nak dibaca.Tengok video ni.. :)

Thursday, May 05, 2011

Mini Chubbychan Closet

EEeeeeeee....geram-geram tengok baju-baju baby yang saye dapatkan stok ni. Ikutkan nak je sarung satu-satu kat Zuyyin..tapi tak boleh la, nanti tak boleh jual lak kan..hehe.Bagi saye, setiap baju yang saye pilih ni saye bayang saye pakaikan kat Zuyyin.Mesti nak sentiasa cantik dan comel di mate..Kalau anak-anak, anak sedara, anak kawan, jiran pakai mesti comel lah..cewah..!

Stok kali ni saye ambil 5 design baby gap pyjamas, dress, blouse and jeans. Boleh email saye kalau berminat dan ada pertanyaan lanjut.Yang penting, pembeli yang serius sahaja!!


A. Cat Nap (Short Sleeve)
Sizes :
4 years : 3 pcs available
5 years : 3 pcs available

Price : RM 25


B. Mom & Dad Love Me (Long Sleeve)
Sizes :
2 years - SOLD
 3 years - SOLD
4 years
Price : RM 25



C. Joe's Garage (Long Sleeve)
Sizes :
18 - 24 mths - SOLD
2 years - SOLD
3 years - SOLD
4 years
5 years
6 years - SOLD
Price : RM 25


D. Deer (Long Sleeve)

Sizes :
18 - 24 mths
2 years
3 years - SOLD
4 years
5 years
6 years
Price : RM 25



E. Truck (Long Sleeve)
Sizes :
4 years - SOLD
5 years - SOLD
6 years - SOLD
Price : RM 25


Osh Kosh Bgosh Dress

Sizes :
9 mths
12 mths
18 mths
24 mths

Price : RM 45.00


Zara Kids Plaid Ballon Dress

Sizes :
2 - 3 years
3 - 4 years
4 - 5 years
5 - 6 years
7 - 8 years

Price : RM 49.00




Baby Mix and Match (Mothercare blouse & Koala Kids jeans)

Sizes :
12 mths (can be wear up to 15 mths) : 1set available

Price : RM 50.00

Separate Purchase : 
Mothercare blouse - RM 25.00 
Sizes : 
3-6 mths (1 pc available) 
9-12 mths (2 pcs available) 

Koala Kids Jeans - RM 30.00 
Sizes :
12 mths (2 pcsss available)
SOLD - 1 pc  
24 mths (2 pcs available) 


Baby Mix and Match (Koala Kids set)

Sizes :

24 mths (can be wear up to 3 years)

Price : RM 50.00


* Please include RM 6.00 (WM) and RM 9.00 (EM) for postage (for 1-2 items)
* Reservation is valid for 3 days only
* For any inquiry please email me : uchee83@gmail.com